klik atas nuffnang

Monday, July 25, 2011

Testimoni Woman Lobata

Ashkira Alias, 30 tahun, Selangor ( Kulit Kasar, Berbintik Hitam )
Dulu, kulit saya sangat kasar dan tidak sekata. Muka saya pula berbintik hitam dan agak musam. Saya berasa kurang keyakinan di hadapan orang ramai

Selepas mencuba Woman Lobata selama dua bulan, kulit saya menjadi lebih lembut, sekata, berseri dan bercahaya. Bintik hitam di muka saya sudah hilang! 
 
 
 
Noor Adilah Binti Che Mat, 38 tahun, Putrajaya ( Letih dan Lesu )
Saya sentiasa berasa letih dan lesu apabila terbangun pada waktu awal pagi. Amat bersyurkurnya keadaan ini telah mendapat perubahan yang baik selepas saya mengambil Woman Lobata. Sekarang saya sentiasa berasa cergas & aktif walaupun saya tidur pada lewat malam dan bangun pada awal pagi keesokan hati. 
 
 
 
Siti Sabrina Ahmad Faris, 25 tahun, Selangor
( Senggugut Teruk & Ketahanan Badan yang Lemah )
Setiap kali datang haid, saya mesti mengambil cuti disebabkan oleh masalah senggugut yang sangat teruk. Daya ketahanan badan saya agak lemah dan berat badan saya hanya 35 kg dengan ketinggian 157 cm.

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad dan mencuba Woman Lobata selama 2-3 bulan, saya tidak perlu mengambil cuti lagi semasa haid. Daya ketahanan badan saya semakin kuat, saya berasa lebih berstamina dan cepat pulih dari sakit. Kini, berat badan saya telah meningkat kepada 45 kg. Saya berasa sungguh berkeyakinan!
 
 
Hani Azura Bte Mohd Nashoha, 34 Tahun, Selangor ( Rahim Lemah )
Saya telah mengalami keguguran sebanyak dua kali dalam tempoh dua tahun. Ini telah mengakibatkan rahim saya menjadi sangat lemah sehingga saya tidak dapat bergerak seperti biasa.

Cuma 3 hari saya mengambil Woman Lobata, saya telah dapat berasa kelainan yang dibawanya ke atas saya. Semenjak saya mengamalkan Woman Lobata sehingga hari ini, rahim saya sudah bertambah kuat, saya dapat menikmati semula kebebasan bergerak
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang