klik atas nuffnang

Sunday, January 15, 2012

Testimoni Lisselife

Alicia Boey Mong Chun, 54 Tahun, Pulau Pinang ( Artritis, Kekebasan Tangan dan Kaki )
Saya mempunyai masalah artritis, tangan dan kaki saya selalu berasa kebas. Masalah-masalah ini sentiasa mengganggu saya terutamanya menyebabkan saya terbangun tidur pada waktu malam.

Selepas 5 hari mengambil Lisselife, tangan dan kaki saya tidak berasa kebas lagi. Saya berasa lebih senang menaik tangga, menurun tangga, menunduk dan berdiri selepas pengambilan 2 botol Lisselife. 

Lian Chee King, 48 Tahun, Pulau Pinang ( Sakit Jantung )
Pada bulan Mei 2006, saya diserangi sakit jantung dan dihantar masuk ke hospital. Saya dikesan bahawa salah satu saluran darah penting dalam jantung telah tersumbat sebanyak 90%. Doktor hanya memberi saya ubat dan menasihat saya menjalani pemeriksaan ikut masa. Sejak itu, saya menjadi semakin kurus dan badan menjadi semakin lemah.

Setengah tahun kemudian, saya mula mengambil Lisselife dan mendapati bahawa tahap kesihatan saya semakin berkembang baik. Selepas beberapa bulan mengambil Lisselife, suara saya bertambah kuat, berasa lebih cergas dan bersemangat. 

Ooi Beng Tin, 52 Tahun, Pulau Pinang ( Sakit Sendi )
Saya menghadapi masalah sakit sendi di bahagian tangan dan kaki.

Setelah mengambil 1 botol Lisselife, jari saya sudah boleh bergerak denagan lebih lancar. 2 bulan kemudian, saya tidak lagi diganggu oleh masalah sakit sendi di bahagian kaki!

Sanadi Bin Abdul Latif, 42 Tahun, Kuala Terengganu ( Kolesterol Tinggi )
Saya menghadapi masalah kolesterol tinggi sejak 10 tahun yang lalu. Paras kolesterol saya lebih kurang 7.8 mmol/L.

Saya bermula mengambil Lisselife pada bulan Oktober 2006. Pada bulan November 2006, paras kolesterol saya menurun ke 6.3 mmol/l. Pada masa yang sama, saya berasa badan lebih ringan dan selesa. Masalah kebas-kebas pada tapak kaki turut hilang. Avail Lisselife memang HEBAT!

Seow Lean Hong, 59 Tahun, Selangor ( Kekebasan Lengan Tangan, Insomnia )
Saya menghadapi masalah kebas pada lengan tangan kanan selama 2 tahun. Saya pernah mencuba pelbagai jenis rawatan termasuklah acupuncture, akan tetapi semua rawatan ini tidak memberi kesan yang ketara.

Keadaan bertambah baik selepas pengambilan 1 botol Lisselife. Semasa pengambilan botol yang kedua, lengan tangan kanan saya tidak lagi berasa kebas dan sakit! Masalah Insomnia yang lama dihadapi turut hilang!

Wong Siong Tai, 45 Tahun, Sarawak ( Peredaran Darah Kurang Lancar )
Saya tidak boleh berdiri atau duduk lama, masalah-masalah ini telah dihadapi saya sepanjang 1 tahun dan ia amat merunsingkan saya.

Hanya 1 bulan selepas mengambil Lisselife masalah-masalah tersebut telah hilang tanpa apa-apa rawatan!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang